poniedziałek, 29 lipca 2013

7. (soft bedding smells like heaven)

















11 komentarzy:

  1. Lotta ♥
    Jak ja ją uwielbiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Lottę, to cudne stworzenie sprawia, że od razu się uśmiecham, a co do zdjęć piękne! A z muzyką takie klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Awn, Lotta! Uwielbiam tę kruszynkę, jest taka urocza i niewinna! Ale z drugiej strony ma w sobie coś z łobuziaka...
    Notka klimatyczna, lubię takie. Wydaje mi się, że podkład muzyczny pomaga stworzyć dobry nastrój i pomaga wyczytać jakąś historię zawartą w zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, Lotta jest najcudowniejszą lalką. Podoba mi się ta sesja bo jest taka delikatna i urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju, jakie piękne zdjęcia! Nie mogę się napatrzeć :D
    Trzeba się jeszcze w wakacje spotkać, marzy mi się sesja Flo z Lotta :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Twojego bloga,Twoje zdjęcia i lalki. Lotta jest cudowna,sesja naprawdę udana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To właśnie ludzie mają na myśli mówiąć "sweetaśnie", "sama słodycz", "to jest istna sweetaśność!", itp. ♥ Lotta to najprawdopodobniej najbardziej uroczy pukifee, jakiego w życiu widziałam. :) Szczerze zazdroszczę, chociaż zazdrość jest cnotą głupich, trudno się przed nią oprzeć. Pozdrawiam. :)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com







    ~ *Emilia B.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ona słodka i ta sceneria!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, a Lotta jest przeurocza :3

    OdpowiedzUsuń