sobota, 6 lipca 2013

1.

 
Cześć :3.
Teraz będę się wam tłumaczyć...
Postanowiłam zacząć blogowanie od początku. Właściwie to zostałam do tego zmuszona, ponieważ mimo usilnych starań nie mogę się zalogować na moje stare konto, z którego pisałam ten blog. Mam jednak nadzieję, że wszyscy starzy czytelnicy odnajdą mnie pod nowym adresem ;). Są wakacje (no co ty Ewa, na pewno nikt nie zauważył!), ładna pogoda, dobre światło, dużo czasu, po prostu idealne warunki do prowadzenia bloga! A więc wracam! Z nową energią i nowymi pomysłami. Żywię nadzieję (nie zebym ją czymś karmiła - po prostu tak się mówi), że nie tęskinilście AŻ tak i przyjmiecie mnie tu ciepło n_n.
Co tu więcej pisać, zachęcam do obserwowania i komentowania i co tam sobie jeszcze chcecie <3.
 
kocham kocham kocham to zdjęcie c:
 
 

4 komentarze:

  1. Nie no zdjęcie cudne <3
    Też kiedyś miałam podobną sytuację :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się bałam, że nie wrócisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze, że wróciłaś! Strasznie stęskniłam się za Tobą, postami i lalkami :3

    OdpowiedzUsuń