niedziela, 7 lipca 2013

2. (some facts)

 
1.Uwielbiam czytać książki. Serio, KOCHAM <3. I chyba najbardziej się boję tego, że nie zdążę przeczytać wszystkich, które chcę przed śmiercią...
 
2.Trenuję/trenowałam pływanie synchroniczne.
 
 
3.Nie oglądam telewizji, nie lubię tego. Nawet nie mam w domu telewizora ;).
 
4.Słucham bardzo różnej muzyki. Np. lubię Macklemore, ale zdarza mi się słuchać nawet Rammsteina. Obecnie akurat mam fazę na Gorillaz.
 
5. Moje 2 przyjaciółki też mają blogi :3
 
 
 
i je kocham <3
 
6.Podziwiam Tima Burtona, uwielbiam klimat jego filmów i rysunków.
 
 
7.Jak pewnie wiecie, mam szynszylę o imieniu Katastrofa. Jest strasznie rozpieszczona, szczeka, warczy, skacze po ścianach i bywa złośliwa, ale mimo to wiem, że mnie kocha i ja tak samo kocham ją <3.

 
8.Zaplanowałam już sobie przyszłość (Ewa-adwokat w Norwegii XD)
 
9.Nigdy nie nazwałabym siebie fotografem. Rzadko kiedy jestem w pełni zadowolona ze swoich zdjęć. Na modelkę też się nie nadaję >.<
 

 
10.Najchętniej spałabym 24h na dobę.
 
11.Ostatnio znalazłam sobie nowe zajęcie - bieganie. Uwielbiam to uczucie kiedy nie ma nikogo w zasięgu wzroku a ja po prostu biegnę przed siebie.
 
12.Nie lubię lata, upałów, zdecydowanie bardziej lubię chłodniejsze pory roku.
 
13.Dopiero niedawno ściągneli mi aparat ortodontyczny.
 
 
14.Lubię zapach deszczu i starych książek.

15.Woda to moje środowisko naturalne, czuję się w niej pewniej niż na lądzie :p.
 
____________________________
 
I to właśnie jestem ja ;3
 
 


3 komentarze:

  1. Bardzo interesujące fakty. Fajnie wiedzieć coś o Tobie, jesteś bardzo ciekawą osobą :) Mam nadzieję, że kiedyś poznam Cię osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki <3
    Tim Burton <3

    telewizor fe XD nie oglądam.

    OdpowiedzUsuń